






Rejestracja
- Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
- Czy muszę rejestrować konto aby dokonać zakupów?
Nie. Rejestracja konta jest dobrowolna i nie jest wymagana do złożenia zamówienia. Pamiętaj jednak, że założenie konta w sklepie wiąże się z wieloma przywilejami takimi jak brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach, możliwość monitorowania w dowolnym momencie stanu realizacji Twojego zamówienia.
Zamówienia
- Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Niestety nie. Zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej sklepu lub za pomocą wysłania e-mail. Jednakże najszybsza forma jest za pośrednictwem sklepu.
- Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można nas poinformować drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
- Czy mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?
Niestety nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.
Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres trackerpolskagps@wp.pl maila z informacja o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
- Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, to czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Niestety nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę.
- Czy mogę osobiście odebrać swoje zamówienie w siedzibie Państwa firmy?
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia w siedzibie naszej firmy.
- Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
W chwili obecnej sklep Tracker Polska realizuje zamówienia zarówna na terenie RP jak i zagranicą.
Wymiany i zwroty towarów
- Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
W ciągu 14 dni od momentu odbioru towaru każdemu Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny zwrotu.
- Czy zakupiony towar mogę wymienić na inny?
Niestety nie ma możliwości wymiany towaru na inny. Można oczywiście dokonać zwrotu zakupionego już towaru i złożyć nowe zamówienie na wybrany produkt.